Aktualności

Sklepy Komfort biorą udział w konkursie „Pokaż się!
20.09.2010

Czerwony dywan to nieodłączny atrybut każdego festiwalu czy wydarzenia kulturalnego z udziałem gwiazd. Bez niego nie może się odbyć żadna finałowa gala. Powinien mieć minimum kilkanaście metrów długości, być miękki, komfortowy, idealnie ułożony na podłożu. Taki jak ten, po którym chce kroczyć  ŁÓDŹ w roli zwycięzcy rywalizacji o tytuł ESK 2016 na projekcie przygotowanym przez   pracowników firmy Sklepy Komfort.

 

Tak jak różnorodna  i pełna odcieni jest Łódź, tak samo różnorodny i pełen barw jest projekt logo promującego ideę ŁESK 2016, przygotowany przez Komfort.  Do jego wykonania wykorzystane zostały fragmenty próbek różnych wykładzin dywanowych z podstawowej kolekcji Komfortu obejmującej ponad 600 wzorów. Są wśród nich wykładziny z włókien naturalnych, sztucznych i mieszanych, o różnym splocie oraz długości włókna  od bardzo krótkiego welurowego do dłuższego gęstego typu shaggy.


Podstawowym kryterium wyboru materiałów do wyklejenia logo była kolorystyka znaku.
Autorom zależało nie tylko na dość wiernym odwzorowaniu barw, ale przede wszystkim  na pokazaniu bogactwa struktur i odcieni, które wyróżniają ofertę wykładzin dostępnych w sklepach sieci. Połączenie różnych kawałków na jednej płaszczyźnie dało efekt dynamicznej mozaiki.
Precyzja z jaką wszystkie kawałki zostały docięte i do siebie dopasowane pokazuje, że z wykładzin można wyciąć niemal każdy kształt. 


« powrót